Rannalogistika

Eelmiseks nädalavahetuseks kutsusid leedukad mu endaga randa – antud seltskonnas olin mina ainus, kes veel ise enda aja peremees ei ole. Damn! Reedeõhtune liiklus linnast väljasõidul ja mina vabanemas kontorist mitte varem kui kell 5 õhtul. Damn, veelkord!
Ja randa sõita tuli kindlasti reedel, sest kui just kilekottide keskel ujuda ei armasta tuleb rannarõõmude nautimiseks (pea)linnast üpris kaugele minna.
Tagumine aeg linnast välja trügimiseks siis kuskil kell 3 pärastlõunal, mida jäin kontorisse auditeid lõpetama. Nimelt orgunnis Andrius mulle punkt kella viieks õhtul tööle vastu (auto)juhi mootorrattal. Nii jäi mul piisavalt aega kodust läbi käimiseks ja pakkimiseks samal ajal kui teised autoga linnapiiri poole liikusid.
Püüdsime nad kinni pisut enne kella kuut õhtul enne teetolle asuvat Shellis coca-cola peatust tegemas. Eeltellisime õhtusöögi üliarmsas Ko-Sa rannaresordis Cape Coasti ja Takoradi vahel.
Sama rannaresort, mida meie vahva reisiseltskond päris esimestel Ghanas veedetud päevadel külastas koos tol ajal Cape Coastis elanud Eesti tüdrukute Jane ja Maaliga.
Tegelikult me peatusime Ko-Sa kõrval asuvas Albertase resordis – (Ko-Sal) ei ole veel konditsioneeritud tube aga söömas käisime erandidult Ko-Sal. Albertose resordi, mis iseenesest on uuem ja vingem menüüvalikus on vaid praetud või keedetud riis kana või kalaga ning sellele kipuvad lisanduma ka kõhuhädad, teadsid kogenumad kommenteerida.
Ko-Sa rahvas oli aga nii cool ja usaldav, et lubas meil hoida lahtist restoraniarvet kuni tagasisõidupäevani hoolimata faktist, et me peatusime naabrite juures.
Ko-Sa, rannaresorti peab väga armas Hollandi paar, kes sarnast äri juba kolmes Aafrika riigis eelnevalt ajanud ning umbes 7 aasta pärast plaanivad lõuna suunas edasi liikuda, et uus resort püsti panna. Nemadki kruiisivad maad mööda. Kadestusväärne – tahaks ka 40-50 eluaastates olles sellist liikumisvabadust omada.
Väga fun nädalavahetus oli. Muuhulgas õppisin mina selgeks kuus esimest leedukeelset sõna/sõnapaari ning Andrius ilmutas huvi investeerimaks minu veebi-foto ettevõtmisesse Ghanas. Jutt käis summadest, mis võimaldaks kontori rentimist ning väikese stuudio avamist uuel aastal. Lisaks plaan käivitada paar internetiportaali, mida Ghanas veel ei ole aga mis mujal maailmas on olulisel kohal. Hetkel õhku veel ei hüppa ja tööl lahkumisavaldust ei esita, sest tegu võib olla ka pelgalt blufiga. Eks näis.

8 Replies to “Rannalogistika”

1. no tore, ma mõtlesin, et ülemus viis sind elamusi saama. Kas kasiinost saadud tulu oli reisil parajaks abiks. Edu igal juhul!

2. Na tegelt jah tunnistan yles, et kirjeldatud rannalogistika toimus üks nädalavahetus varem, Ja nyyd praegune nädalavahetus kaasa arvatud reede sai chillitud ülemuse ja tema pere ja veel mõndadega ühes teises rannas agas suht samas kandis.

Minu kasiino raha on kenasti dollarite kujul külmkappi India maitseainete pakikesesse ülejäänud säästude juurde peidetud. Kummalgi nädalavahetusel ei õnnestunud minul sentigi kulutada…

3. Mind hämmastab alati, et lõunamaades (päikselistes) elavad valged näevad nii valged välja. Ringi liikudes peaks ikka tugeva annuse päikest saama?

(Kirjutan uuesti, kuna kommentaar on kaotsi läinud)

4. Mina liigun ringi p6hiliselt taksos – k6nniteed puuduvad ja rentsli ja s6idutee vahel koperdada suht ohtlik.

Päikse eest on heaks kaitseks ka Coronel Tapioca spets matkarõivad. Minu lemmik – pikakäiseline UV-kiirguse ning moskiitokindel pluus õhutusavadega 🙂

Igasugused “Pre-Sun”id hakkavad vaikselt otsa saama või vanaks jääma.

Kommentaar ei ole mitte kaotsis vaid on kommenteeritud pildi all 🙂

5. Tere! Oleme ghanas, kolm eesti valget poissi. 2kki tutvustad meile accrat ja r22giksid meile 2kki kohalikust elust olust n2iteks kus poes k2ia jne. kui aega saad siis v]iksid helistada meie kohalikul numbril 0548594578